Ένα ενδιαφέρον σημερινό δημοσίευμα των New York Times αναφέρει την ιστορία του Nick Bergus, ενός χρήστη του Facebook ο οποίος είδε ένα like που έκανε σε ένα τυχαίο προϊόν στο Amazon να μετατρέπεται σε διαφήμιση, με τον ίδιο πρωταγωνιστή και μάλιστα χωρίς την έγκρισή του!
Ο Bergus διηγείται ότι έκανε ένα like για πλάκα σε ένα προϊόν στο Amazon την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Το προϊόν δημοσιεύτηκε εν γνώση του στη σελίδα του στο Facebook, ωστόσο μετά από μερικές ημέρες ο Bergus είδε την φωτογραφία του να διαφημίζει το προϊόν σε σελίδες άλλων χρηστών!
Η διαφήμιση, πληρωμένη από την Amazon στο Facebook, είναι ένα από τα 'κόλπα' που χρησιμοποιεί το 'δωρεάν' Facebook για να βγάλει χρήματα εις βάρος και εν αγνοία μας Πρόκειται για μια διαφήμιση με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος για τον διαφημιζόμενο και που επιφέρει σημαντικά κέρδη για το Facebook Σε βάρος ωστόσο των προσωπικών δεδομένων των χρηστών
mediagate.gr
Ο Bergus διηγείται ότι έκανε ένα like για πλάκα σε ένα προϊόν στο Amazon την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Το προϊόν δημοσιεύτηκε εν γνώση του στη σελίδα του στο Facebook, ωστόσο μετά από μερικές ημέρες ο Bergus είδε την φωτογραφία του να διαφημίζει το προϊόν σε σελίδες άλλων χρηστών!
Η διαφήμιση, πληρωμένη από την Amazon στο Facebook, είναι ένα από τα 'κόλπα' που χρησιμοποιεί το 'δωρεάν' Facebook για να βγάλει χρήματα εις βάρος και εν αγνοία μας Πρόκειται για μια διαφήμιση με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος για τον διαφημιζόμενο και που επιφέρει σημαντικά κέρδη για το Facebook Σε βάρος ωστόσο των προσωπικών δεδομένων των χρηστών
mediagate.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.